kép

kép

2020. május 8., péntek

BEMUTATKOZÁS

"Ha egészséges vagy tégy érte, hogy megmaradjon, ha nem, tégy érte, hogy visszakapd."

Kedves Olvasóim!
Amit biztosan találnak itt:
Hivatásom bemutatása, melyet imádok.

Aki elkalauzolja Önöket:
Osvald-Hiller Anna 
masszőr

Te, aki talán éppen arra készülsz, hogy felkeress engem, bizonyára szeretnél előtte informálódni kicsit, hogy ki is vagyok én.
Osvald-Hiller Annának hívnak. Életem első szakaszát Dunaújvárosban töltöttem, középiskolásként kerültem Székesfehérvárra.
Vegyésznek tanultam anno, sokáig laboratóriumban dolgoztam, csak később kezdtem el ipari környezetgazdálkodással foglalkozni. Sose gondoltam volna, hogy egyszer erre az útra lépek, embereket fogok kezelni, valamint különféle kezelési technikákat tanulok, hogy minél hatékonyabban tudjak segíteni. Sok sikeres kezelésen vagyok túl, voltak közöttük könnyebb és komplikáltabb esetek is. A legfontosabb azonban az, hogy a közös munkánk eredményes. Mindig azt mondom a klienseimnek, hogy a sikert ketten érjük el. Ő és én. Már régebben is érdeklődtem a hagyományos és az alternatív  technikák iránt, de közvetlenül csak 1998-ban kerültem kapcsolatba a saját betegségem kapcsán velük. Gerincsérvet diagnosztizáltak nálam, ami már annyira elhatalmasodott, hogy a gyógyszerek, a fizikoterápia sem használtak és az orvosok műtétet javasoltak. Természetesen erről hallani sem akartam. Már azelőtt is hallottam a különféle keletről származó alternatív módszerekről és arra gondoltam, most jött el az ideje, hogy közelebbről is megismerkedjek ezekkel. A barátnőm, aki reiki mester, pár kezelést adott, amivel tökéletesen meggyógyította a gerincemet. A gyógyulási folyamat 3 hétig tartott. A sérv eltűnt és azóta se jött elő. Ennek már 19 éve. Szinte hihetetlen volt számomra, hogy ilyen csodálatos gyógyulásban volt részem gyógyszerek és műtét nélkül. Elgondolkodtatott, hogy így is lehetséges? Az érdeklődésem természetesen ezek után még jobban elmélyült. Ma már a legújabb fasciális technikákat is beépítem a masszázsaimba.

Tanulmányaim a következők:


  -Miofasciális újraprogramozás tanfolyam
  -Hegkezelés
  -FDM csecsemő és gyermek fascia disztorziós modell tanfolyam
  -FDM 2 Fascia disztorziós modell tanfolyam
  -FDM 3 Fascia disztorziós modell tanfolyam

 - FDM 1 Fascia disztorziós modell tanfolyam
 - Cross tape II. - belső szervek tanfolyam
 - Cross-tape I.- ízületek tanfolyam
 - Izomteszt alaptanfolyam
 - Kinesio tape III.  - meridián ragasztás tanfolyam
 - Kinesio tape -  alap, haladó I., II. tanfolyam
 - Moxa-köpöly tanfolyam
 - 3-1-2 meridián gyakorlat
 - 3-1-2 gyakorlatvezetői vizsga
 - Gyógymasszőr tanfolyam
 - Lélekmasszázs (holistic pulsing) I-II-III. tanfolyam
 - Svédmasszőr tanfolyam
 - Mantra Alternatív Természettudományi Főiskola
 - Reiki I-II tanfolyam

Tanulmányaim alatt is folyamatosan fejlődve, képezve magam, elkezdtem és folyamatosan végzem azt a fajta munkát, mellyel segíteni tudok azoknak az embereknek, akiknek egészségét, testi, lelki, szellemi állapotát ezekkel a technikákkal fenntartani, javítani lehet.

Úgy gondolom, hogy munkám során nem csak egy testrészt vagy problémát kezelek, hanem az egész embert, a testi, lelki bajaival és félelmeivel együtt és szeretettel várom azokat, akik az egészségüket szeretnék megőrizni, felfrissülésre, feltöltődésre vágynak és bizalmat éreznek a kezeléseim iránt.
Szerencsésnek érzem magam, hogy azzal foglalkozhatok, amit szeretek, a munkám a hobbim is egyben.


Tanulmányaim:


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése